Recenzie esky.sk

Recenzie a skúsenosti s portálom esky.sk

Aj na slovenskom internete nájdete ponuky predaja lacných leteniek, hotelov a prenájom automobilov. Portál esky.sk (patriaci spoločnosti: eSky.pl S.A., so sídlom na adrese: Pl. Jagiellońskim 8, 26-600 Radom, Poľsko) patrí medzi tie najvyhľadávanejšie a je preto veľmi dôležité poznať názor zákazníkov ako tento portál funguje a ako pristupuje ku svojim klientom. Je predaj leteniek cez esky.sk skutočne výhodný? Dostanete za svoju zaplatenú rezerváciu skutočne to, čo ste si objednali? Podeľte sa o svoje skúsenosti o esky.sk aj s ostatnými a pomôžte im rozhodnúť sa.

 

Podvody v minulosti nás stále varujú

Azda každý Slovák si v živej pamäti uchováva to, čo dokázali niektoré cestovné kancelárie na Slovensku v minulosti predvádzať. Desiatky z nich vznikli tesne pred dovolenkovou sezónou a s nízkymi cenami lákali zákazníkov, ktorí často krát v dobrej viere investovali do dovoleniek všetky svoje úspory. Na koniec im však ostali len oči pre plač a po cestovných kanceláriách sa akoby zaľahla zem. Nikto sa preto nemôže čudovať slovenskému spotrebiteľovi, že pri výbere dovolenky je opatrný a hlavne nedôverčivý. V súčasnej dobe však hrozba číha na internete. Rok čo rok doplatia aj slovenský zákazníci na lacných zahraničných ponukách a preto je veľmi dôležité ak sa k sebe zákazníci správajú družne a delia sa o svoje skúsenosti.

 


O vašich skúsenostiach s portálom esky.sk môžete otvorene diskutovať bez potreby akejkoľvek registrácie. Pýtajte sa ostatných zákazníkov na rady a čokoľvek, čo vás v rámci esky.sk zaujíma. Uverejňovať môžete pozitívne recenzie a skúsenosti rovnako ako tie negatívne. Zdieľajte svoje názory s ostatnými a dopomôžte tak vytvoriť relevantný obsah, ktorý bude prínosom pre všetkých záujemcov portálu esky.sk

Čo esky.sk zákazníkom ponúka

Portál esky.sk ponúka lacné letenky takmer do celého svete. Ide o rezervačný systém prostredníctvom ktorého si dokáže záujemca vyhľadať a následne rezervovať let. Okrem leteniek si môžete prostredníctvom tohto portálu rezervovať aj hotel alebo automobil a to za nižšie ceny, ktoré sú spôsobené vysokou koncentráciou konkurencie. Okrem týchto možností ponúka ďalej esky.sk aj cestovné poistenie formou sprostredkovania.

Pomáhajme si, aby sme mohli investovať tam kde to má skutočne zmysel. Píšte svoje recenzie, hodnotenia, skúsenosti, diskutujte.


Anketa

Sú podľa vás letenky na esky.sk skutočne výhodné?

Nie 12 52%
Áno 2 9%

Celkový počet hlasov: 23


Diskusná téma: Recenzie a skúsenosti s esky.sk

Skúsenosť s esky

Ja osobne musím povedať, že s touto spoločnosťou som mala dobre skúsenosti (koniec koncov). Problém u mna nastal, keď som si chcela dokúpiť priority boarding, tu začali mierne problémy- snažila som sa im dovolať v piatok poobede- čo bolo absolútne nemožné. Vtedy som začala pátrať viac o tejto spoločnosti a našla som len negatívne recenzie a asi 2 pozitívne, ktoré má držali nad vodou a hovorila som si, že mne sa nič zlé nestane a dúfala som, že nakoniec na dovolenku odletím.
No následne vždy keď som sa im chcela dovolať, podarilo sa mi to, síce visíte na sieti tak 15-20 minút a počúvate tu otravnú zvučku, ale vždy mi to zdvihli. Priority boarding sa nedalo u nich vybaviť, ale letenku mi pri prvom lete poslali dostatočne skoro, čomu som sa tešila.
Letenku späť mi dlho neposielali, v deň odletu som im volala a pani mi povedala že letecká spoločnosť hlási chybu a moju letenku ešte nemajú, ale že oni im tam zavolajú, taktiež povedala že ak si buďme musieť za vystavenie letenky zaplatiť, tak sa im mám ozvať a oni by mi tie peniaze vrátili,čo bolo milé od nej, či by sa tak nakoniec stalo to neviem, pretože mi tu letenku nakoniec poslali a ja som bola najšťastnejšia na svete.
Koniec koncov, skúsenosť s nimi nebola zlá, všetko prebehlo tak ako malo, no ten stres čo som prežívala, kvôli tomu Vám neodporúčam tuto spoločnosť. Radšej si letenky kúpte priamo cez leteckú spoločnosť.

Spokojnost

Ja som cestovala v juni 2019. Letenky boli v poriadku aj check-in v poriadku aj som s nimi 2x telefonovala bez problemu pridavala som si prioritny nastup. Vsetko bolo ok. Skor som mala zle skusenosti cez kiwi.

Nie som obhajca esky.sk ale...

Nechcem tu nikoho obhajovať ale esky.sk nieje v ničom iná než ostatné organizácie s podobným podnikaním. Ja som si cez nich letenky zakúpila a neboli žiadne problémy. Viem, že som mala šťastie, že som nepotrebovala nič stornovať a tak ale keď si prečítate ostatné recenzie na podobné firmy, tak zistíte, že je to všade rovnaké.

esky nekomunikuje!!!

Prečo so mnou nikdo s esky nechce komunikovať po slovensky keď majú slovenskú stránku? To sa mám teraz učiť po anglicky aby som dokázala dostať svoje peniaze späť? Kde je slovenská obchodná inšpekcia? Nech prestanú naháňať slušných a poctivých živnostníkov a pokutovať ich za nezmyselné prehrešky a nech sa sústredia na zahraničných podvodníkov! Samozrejme, že na nich nemajú páky a nemôžu im dať pokutu a preto nič nerobia. Je to hanba keď cudzí majú prednosť! SOI je slovenská hanba keď takto nás chránia!

kontaktovanie

Ak chcete niečo zmeniť v objednávke, tak je takmer nemožné dovolať sa na centrálu. Po dvoch týždňoch bez odpovede som sa stále nedovolal. Určite sa tejto spoločnosti vyhnite.

Neschopna firma

uplne suhlasim s komentarmi.. nikdy viac..neschopna firma..neodporucam nikomu.. trpol som ci vobec dostanem letenky, check in robia oni, mal som zakupene miesta a aj tak som musel sediet inde

Osobná skúsenosť

Dajte si pozor na esky! Pokiaľ si zakúpite cez nich letenky a dodatočne nič nepotrebujete riešiť tak je to OK, ale pozor, ak chcete neskôr po kúpe niečo zmeniť tak to môžete urobiť len telefonicky(čudné , že v dnešnej dobe sa to nedá online). Ak zavoláte na bratislavský kontaktný telefonát, musíte počitať s tým, že vám bude telefón zvoniť dlhé minúty ak to vôbec niekto zdvihne(mne to takto zdvihli až na tretí pokus a vždy som nechal vyzváňať cca. 10 min). Ak máte šťastie zvihne vám to Polka (hovor je automaticky presmerovaný do Polska) ktorá vie po slovensky , ak nie začne vám polsky hovoriaca operátorka chrliť informácie ktorým nebudete rozumieť. Ja som chcel vedieť len info o prepravovanej batožine, jedna operátorka povedala že väčšiu príručnú (do 10 kg) si nemôžem vziať(nie je v cene letenky), druhá v druhý deň povedala ano. Tak isto mi to písomne mailom aj potvdili : jedna napísala nie , druhá ano, hotové kocúrkovo. Do poslednej chvíle do zaslania palubných lístkov(cca. 30 hod pred odletom) som trpol, či pojdem na dovolenku s batožinou alebo len s igelitkou. Check-in sa vykonáva na stránke esky a nie na stránke leteckej spoločnosti, čo je tiež čudná prax. Znamená to , že dokúpenie miestenky alebo napr. priority pri check-ine je nemožné. Fakt čudné praktiky, spoločnosť esky zásadne neodporúčam!!!!!

eSky NIKDY VIAC

Tak na začiatok, komunikácia so spoločnosťou je nemožná...opätovné vytáčanie a skúšala som aj rôzne klapky a všetko bezúspešné, a samozrejme cez víkend nepracujú. Môžte ich kontaktovať e-mailom, a však reklamačná doba je klasika 30-dní, resp. vám automat zašle e-mail o tom, že vás budú kontaktovať do 48-hodín, takže ak potrebujete niečo vybaviť súrne....smola.

Nám sa stalo že sme ostali na letisku bez palubných lístkov...z dôvodu, že nám ho e-sky vôbec nezaslala a teda sme vôbec nemohli odletieť. Zbytočne vynaložené cestovné náklady ako aj zbytočná dovolenka. Našťastie sme mali možnosť zrušiť ubytovanie...

Už mesiac s eSky riešim danú situáciu a však bezúspešne...odpoveď od nich je vždy zamietavá...a to z dôvodu, že som neakceptovala informáciu o zmene času odletu a tak mi systém nemohol zaslať palubné lístky...túto informáciu mi zaslali 5 krát a 5 krát som ju akceptovala....

Ako čerešnička na záver...spiatočné palubné lístky mi zaslali....

Na záver...eSky nikdy viac, letenky je najlepšie riešiť priamo cez leteckú spoločnosť...





Re:eSky NIKDY VIAC

Prosím Vás a môžem sa opýtať do akej destinácie ste mali let? dakujem

moja skúsenosť

Pred dvoma týždňami som sa vrátil z Talianska. Využil som na nákup leteniek esky. Chcel som si zmeniť prílet na prioritný. Pol hodiny som visel na telefóne a potom mi dáma oznámila, že sa už nedá, že batožinu si musím dať do podpalubia za 27€. A Ryanair núka pri u nich zakúpených letenkách zmenu až do 1 hodiny pred odletom. A ja som to vybavoval deň dopredu. Z 8€ menšia provízia ako z 27€. Nikdy viac. Nakúpené veci som nechal v Taliansku u známych.

Pridať nový príspevok

 

REKLAMA