Recenzie esky.sk

Recenzie a skúsenosti s portálom esky.sk

Aj na slovenskom internete nájdete ponuky predaja lacných leteniek, hotelov a prenájom automobilov. Portál esky.sk (patriaci spoločnosti: eSky.pl S.A., so sídlom na adrese: Pl. Jagiellońskim 8, 26-600 Radom, Poľsko) patrí medzi tie najvyhľadávanejšie a je preto veľmi dôležité poznať názor zákazníkov ako tento portál funguje a ako pristupuje ku svojim klientom. Je predaj leteniek cez esky.sk skutočne výhodný? Dostanete za svoju zaplatenú rezerváciu skutočne to, čo ste si objednali? Podeľte sa o svoje skúsenosti o esky.sk aj s ostatnými a pomôžte im rozhodnúť sa.

 

Podvody v minulosti nás stále varujú

Azda každý Slovák si v živej pamäti uchováva to, čo dokázali niektoré cestovné kancelárie na Slovensku v minulosti predvádzať. Desiatky z nich vznikli tesne pred dovolenkovou sezónou a s nízkymi cenami lákali zákazníkov, ktorí často krát v dobrej viere investovali do dovoleniek všetky svoje úspory. Na koniec im však ostali len oči pre plač a po cestovných kanceláriách sa akoby zaľahla zem. Nikto sa preto nemôže čudovať slovenskému spotrebiteľovi, že pri výbere dovolenky je opatrný a hlavne nedôverčivý. V súčasnej dobe však hrozba číha na internete. Rok čo rok doplatia aj slovenský zákazníci na lacných zahraničných ponukách a preto je veľmi dôležité ak sa k sebe zákazníci správajú družne a delia sa o svoje skúsenosti.

 


O vašich skúsenostiach s portálom esky.sk môžete otvorene diskutovať bez potreby akejkoľvek registrácie. Pýtajte sa ostatných zákazníkov na rady a čokoľvek, čo vás v rámci esky.sk zaujíma. Uverejňovať môžete pozitívne recenzie a skúsenosti rovnako ako tie negatívne. Zdieľajte svoje názory s ostatnými a dopomôžte tak vytvoriť relevantný obsah, ktorý bude prínosom pre všetkých záujemcov portálu esky.sk

Čo esky.sk zákazníkom ponúka

Portál esky.sk ponúka lacné letenky takmer do celého svete. Ide o rezervačný systém prostredníctvom ktorého si dokáže záujemca vyhľadať a následne rezervovať let. Okrem leteniek si môžete prostredníctvom tohto portálu rezervovať aj hotel alebo automobil a to za nižšie ceny, ktoré sú spôsobené vysokou koncentráciou konkurencie. Okrem týchto možností ponúka ďalej esky.sk aj cestovné poistenie formou sprostredkovania.

Pomáhajme si, aby sme mohli investovať tam kde to má skutočne zmysel. Píšte svoje recenzie, hodnotenia, skúsenosti, diskutujte.


Anketa

Sú podľa vás letenky na esky.sk skutočne výhodné?

Nie 30 46%
Áno 10 15%

Celkový počet hlasov: 65


Diskusná téma: Recenzie a skúsenosti s esky.sk

Varujem Vás!!!

Vážení, ak ste sa dostali sem a chcete vedieť či máte využiť služby eSky musím Vás hneď v prvej vete varovať. Neskúšajte s nimi žiadne služby, jedine ak ste človek ktorý sa vyžíva v napínaní svojich nervov, v životných komplikáciách a v neuskutočnených cestách. Táto spoločnosť vám s určitosťou takéto chvíle zariadi.
Dňa 3.7.2020 som si cez eSky rezervoval letenky na 23.8.2020 /nedeľa/ Viedeň-Mykonos – Viedeň pre 5 osôb. Hneď som bol vyzvaný aby som uskutočnil platbu ktorú som aj vykonal. Bolo mi oznámené, že letenky mi pošlú 48 hod. pred odletom, a tak som čakal. Dňa 21.8.2020 som kupoval parkovanie na letisku vo Viedni v cestovnej kancelárii kde som sa dozvedel, že let na ktorý mi eSky predala lístky neexistuje a nakoľko išlo o let spoločnosťou Austrian Airlines povedali mi že lety táto spoločnosť zrušila už pred tromi mesiacmi!!! Nakoľko bolo už po 14 hod. hneď som volal do eSky na telefón ktorý majú uvedený na svojich stránkach, ale ani po 20 pokusoch som sa nedovolal, pričom majú nastavený automat ktorý vás automaticky odpojí. Tak som napísal mail na ktorý som dostal odpoveď 21.8.2020 o 16.19 hod.- pričom pracujú do 17.00 hod, teda 40 min. pred záverom:
bohužel letenka QBNR8W je zrušena.
Zkusili jsme Vám volat, bohužel nepodařilo se nás s Vámi spojit. V teto chvílí, můžeme vrátit Vám peníze za tuto letenku. Pokud chcete let absolvovat, našli jsme pro Vas spojení VIE - MUC - JMK 23AUG 1310 1410 - 1525 1900 ale bohužel ohledně teto změny musíte kontaktovat přímo leteckou společnost, protože o víkendu nepracujeme a nebudeme schopní měnit Vaš let.
Omlouváme se za nepříjemnosti.
Výhovorka o volaní je samozrejme priehľadná, nakoľko žiaden pokus o spojenie som na telefóne nemal a naviac celá naša komunikácia bola cez mail a aj spojenie touto cestou bolo kedykoľvek uskutočniteľné. Nakoľko cez víkend nepracujú, kedy mi zrušenie letu chceli oznámiť? V prípade že by som sa náhodou nedozvedel že let bol zrušený a aktívne sa nedomáhal informácie, bol by som zistil, že let je zrušený až na letisku vo Viedni v nedeľu. Čo by ste v takom prípade robili? Najväčšou drzosťou v tomto prípade je fakt, že spoločnosť predala letenky na let ktorý bol už v čase predaja zrušený a žiadnym spôsobom sa nepostarala o nápravu!!! Do dnešného dňa nevrátila peniaze za letenky!!! V súvislosti s týmto som podal podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
Ak máte záujem o takéto služby tak skúste, zaradíte sa k plejáde ďalších nespokojných a podvedených zákazníkov. Nakoľko negatívnych ohlasov na internete na túto spoločnosť je nespočetné množstvo, len tým že s touto spoločnosťou nebudeme my zákazníci spolupracovať ju donútime vypadnúť z trhu a prestať otravovať život zákazníkom. Rozhodnutie je len na nás. Prajem pekné zážitky a cesty bez stresov.
Pripájam stanovisko Slovenskej obchodnej inšpekcie:
Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala v poslednom období zvýšený počet spotrebiteľských podnetov, smerujúcich proti spoločnosti eSky.pl, a. s., so sídlom v Poľsku, ktorá je prevádzkovateľom rezervačného systému www.esky.sk, prostredníctvom ktorého sprostredkováva predaj lacných leteniek a ďalších súvisiacich služieb.
Cestujúci vo svojich podaniach poukazujú na klamlivé obchodné praktiky uvedenej spoločnosti.
Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.

Kontakt

eSky bez kontaktu bez kancelárie .Čo je to za bordel .Prečo nedajú na seba aj tel. kontakt .Nevadia im recenzie? Tak čo odtajíte sa ????

Nikdy viac!!!!!!!!!!!!!!!

Spoločnosť mi zmenila let cca 60 dní pred odletom,z poobednajších hodin na ranný let zo Schvechatu,.Nemám sa ako v noci dopravit do Bratislavy z mesta 60km vzdialeného do Bratislavy a odtial pokračovat autobusom na letisko,tak aby som tam bola 2 hodiny pred odletom,čiže niekedy o 5.00hod ráno .Ibaže by som vyrazila s posledným spojom o 23.00hod a potom 5 hodin sedela na zastávke ako homeless vonku. Vzhladom na vyšší vek nočným túlačkam neholdujem a vyberám si lety v denných hodinách Let som preto stornovala.Z o sumy 212 Euro mi vrátili obratom 160Euro,poistenie som musela riešiť sama/lebo oni s tým nič nemajú?, aj keď to u nich kupujete!!/Poistovna mi vrátila peniaze až po druhej urgencii po 3 týždnoch. Sumu za priplatenú batožinu a check-in mi nevrátili..Takže ich čistý zisk potom čo mi nič neposkytli bol viac ako 30 euro .A potom ,že bez práce nie sú koláče? Takže to bolo len 2x s touo spoločnosťou: Prvýkrát a poslednýkrát!!!!!!!!!

Velmi zla skusenost az katastrofa - nikdy viac !!!

Ja som si kupil cez nich spiatocnu letenku z Krakowa do Malma (Svedsko) a spat. Prvy krat som sa u nich aj poistil, ale cakalo ma velke sklamanie. Letiet som mal 14.01. o 10 hod a spat 15.01. tiez okolo 10 hod. Odlet sa zacal posuvat o kazde 2 hod az nakoniec som dostal sms, ze odlet sa ocakava o 21:35 hod,ale vtedy som bol uz doma, nakolko moj obchodny partner vo Svedsku mi povedal, ze ma cas len do 17 hod, tak bolo zrejme, ze nemam sancu sa tam na cas dostavit. Hned okolo 14:30 som snazil kontaktovat ich pobocku v Polsku, ale mali stale obsadene, tak pani na recepcii hotela kde som prespal mi povedala, ved im poslete email z domu. Druhy den sa mi podarilo s nimi s kontaktovat, ale pani na telefone mi povedala, ze lietadlo vobec v ten den neodletelo, ale nakolko som ich den predtym ako sa malo letiet nekontaktoval, tak nemam narok na refundaciu penazi. Spytal som sa ju, ze co by sa bolo zmenilo, keby nemali obsadenea ich dovola. Odpoved bola, ze by mi nasli iny let, co je totalny nezmysel, nakolko ma ocakavali 14.01. od 12 do 14 hod vo Svedsku, tak som sa ju opytal, ci by mi poslali vladny special aby som to stihol? Ona ale stale tvrdila, ze by mi zabezpecili iny let a ze nemam narok na kompenzaciu. pytal som si jej nadriadeneho a ona mi povedala, ze tak rozhodol jej sef. Date sa poistit a oni Vas vysmeju...povedal som jej, ze takymto pristupom coskoro stratia vsetkych kliento a ze to dam na internet. Povedale, ze mozem to dat na internet im je to jedno.

Preplatok

Omylom som zaklikol pri kupovani letenky aj poistenie (mam totiz vlastne). Tato chyba ma stala 51,-€. Napisal som reklamaciu a do 5 dni som mal peniaze na ucte. Som v poho. Snad ma v buducnosti nesklamu. Miki

esky

Čítali ste vyhlásenie Slovenskej obchodnej inšpekcii? Tu je citácia, ktorú uverejnili na oficiálnom webe!

"Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala v poslednom období zvýšený počet spotrebiteľských podnetov, smerujúcich proti spoločnosti eSky.pl, a. s., so sídlom v Poľsku, ktorá je prevádzkovateľom rezervačného systému www.esky.sk, prostredníctvom ktorého sprostredkováva predaj lacných leteniek a ďalších súvisiacich služieb.

Cestujúci vo svojich podaniach poukazujú na klamlivé obchodné praktiky uvedenej spoločnosti.

Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky."

Myslím si, že toto stačí za všetky tvrdenia!!!!!!!

Absolútne neodporucam

Ich "vylepšený jednoduchší" check in, je len vylepšenie toho, ako okrádať ľudí. Kódy potrebné pre check in Vám neposkytnú. Musíte im pomocou vyplnenia formulára zaslať informácie potrebné pre check in a oni Vám pošlú najskôr za 48 a najneskôr do 8 hod pred odletom palubný lístok. Palubný lístok mi neposlali. Cez víkend sa im nedovoláte a písať im môžte koľko chcete, odpovede ani pomoci sa nedočkáte. Na letisku som teda musela zaplatiť 55e za letenku. Nikoho nezaujímalo, že som si ju nemohla vytlačiť, lebo mi ju neposlali. Keď som sa im potom konečne dovolala, povedali, že ich to mrzí a že im mám napísať email a dúfajú, že mi to preplatia. Môžte im písať a písať... Reakcií sa nedočkáte. Komunikácia 0 bodov, spravodlivosti sa nedovoláte. Už nikdy si nekúpim letenku cez esky!!!!

Priority

Po check-in cca 40hod pred odletom som písala žiadosť na dokúpenie priority pre 3 osoby. Odpísali mi hneď. V maily bol odkaz na zaplatenie priority (60€!!!).Uhradila som hneď. Do odletu som priority nemala a musela som za batožinu uhradiť ďalšie peniaze na letisku. Dovolať sa nedalo nikam lebo veď víkend?! Na maily tiež nikto nereagoval. Komunikácia 0 bodov. Vlastne okamžite komunikujú asi len vtedy keď treba platiť.

Nikdy viac

Prvýkrát sme si objednávali letenky cez túto spoločnosť a posledný. NEZODPOVEDNOSŤ, NESPOĽAHLIVOSŤ, NEZÁUJEM!! My sme mali kúpené letenky do NY. Zrušili nám let, nereagovali na e-maily, vrátili nám minimum peňazí a vyšlo to tak ako keby to bola naša chyba, čo mi teda je doteraz smiešne.

NIKDY VIAC

Kúpil som si spiatočnú letenku pre celú rodinu.
Check-in má spraviť eSky 48 až 8 hodín pred odletom, podľa ich vlastných slov.
6 hodín pred odletom ešte nestále nespravili check-in tak som tam zavolal. Po 20 minútach čakania na telefóne mi oznámili že sa asi niečo pokazilo a letenky mi hneď poslali.
Pri spiatočnom lete sa situácia opakovala, 4 hodiny pred odletom žiadne letenky. Zase telefonujem 20 minút, tentokrát má údajne ryanair výpadok systému takže si mám check-in spraviť sám na letisku a keď mi niečo raynair naúčtuje mám im poslať reklamáciu.
Ryanair žiadny výpadok nemal, pani v okienku bolo ochotná a spravila mi check-in, ale nejakým pokútnym spôsobom cez môj mobil, inak by to vôbec nebolo možné, ani za poplatok, keďže eSky vám nedá potrebné kódy aby ste si check-in spravil sám.
Nebyť ochoty pani za okienkom tak vôbec neletíme domov.
eSky má info linku iba cez pracovné dni a cez deň takže ak sa vám to stane cez víkend tak neletíte.
SILA. NO NEKÚP TO.

Pridať nový príspevok