Recenzie esky.sk

Recenzie a skúsenosti s portálom esky.sk

Aj na slovenskom internete nájdete ponuky predaja lacných leteniek, hotelov a prenájom automobilov. Portál esky.sk (patriaci spoločnosti: eSky.pl S.A., so sídlom na adrese: Pl. Jagiellońskim 8, 26-600 Radom, Poľsko) patrí medzi tie najvyhľadávanejšie a je preto veľmi dôležité poznať názor zákazníkov ako tento portál funguje a ako pristupuje ku svojim klientom. Je predaj leteniek cez esky.sk skutočne výhodný? Dostanete za svoju zaplatenú rezerváciu skutočne to, čo ste si objednali? Podeľte sa o svoje skúsenosti o esky.sk aj s ostatnými a pomôžte im rozhodnúť sa.

 

Podvody v minulosti nás stále varujú

Azda každý Slovák si v živej pamäti uchováva to, čo dokázali niektoré cestovné kancelárie na Slovensku v minulosti predvádzať. Desiatky z nich vznikli tesne pred dovolenkovou sezónou a s nízkymi cenami lákali zákazníkov, ktorí často krát v dobrej viere investovali do dovoleniek všetky svoje úspory. Na koniec im však ostali len oči pre plač a po cestovných kanceláriách sa akoby zaľahla zem. Nikto sa preto nemôže čudovať slovenskému spotrebiteľovi, že pri výbere dovolenky je opatrný a hlavne nedôverčivý. V súčasnej dobe však hrozba číha na internete. Rok čo rok doplatia aj slovenský zákazníci na lacných zahraničných ponukách a preto je veľmi dôležité ak sa k sebe zákazníci správajú družne a delia sa o svoje skúsenosti.

 


O vašich skúsenostiach s portálom esky.sk môžete otvorene diskutovať bez potreby akejkoľvek registrácie. Pýtajte sa ostatných zákazníkov na rady a čokoľvek, čo vás v rámci esky.sk zaujíma. Uverejňovať môžete pozitívne recenzie a skúsenosti rovnako ako tie negatívne. Zdieľajte svoje názory s ostatnými a dopomôžte tak vytvoriť relevantný obsah, ktorý bude prínosom pre všetkých záujemcov portálu esky.sk

Čo esky.sk zákazníkom ponúka

Portál esky.sk ponúka lacné letenky takmer do celého svete. Ide o rezervačný systém prostredníctvom ktorého si dokáže záujemca vyhľadať a následne rezervovať let. Okrem leteniek si môžete prostredníctvom tohto portálu rezervovať aj hotel alebo automobil a to za nižšie ceny, ktoré sú spôsobené vysokou koncentráciou konkurencie. Okrem týchto možností ponúka ďalej esky.sk aj cestovné poistenie formou sprostredkovania.

Pomáhajme si, aby sme mohli investovať tam kde to má skutočne zmysel. Píšte svoje recenzie, hodnotenia, skúsenosti, diskutujte.


Anketa

Sú podľa vás letenky na esky.sk skutočne výhodné?

Nie 45 44%
Áno 19 19%

Celkový počet hlasov: 102


Diskusná téma: Recenzie a skúsenosti s esky.sk

Pozor!!! NESKÚŠAŤ!!!

Pred mesiacom som si kúpil letenku teraz ma informovali, že letecká spoločnosť zmenila prestupový let a podľa toho čo mi napísali by som sa mal o dva dni vrátiť v čase aby som stihol prestup!!!

Zaplatíte si letenku aj online check-in, ale palubný lístok Vám nepríde !

Tento slovensko- poľsky alebo ešte neviem aký bordel NEDOPORUČUJEM !!!
Zaplatil som spiatočnú letenku z Bratislavy do Burgasu aj s poistením a online chech-in om. V prípade letu z Bratislavy mi check-in spravili oni, takže som na letisku nemal žiaden problém. Ale to čo ma čakalo na letisku v Burgase neprajem ani najhoršiemu nepriatelovi ! Palubný lístok som v maili nenašiel ani hodinu pred otvorením check-inu na letisku, dovolať sa nedá nikde, lebo žiadne kontakty na nete nenájdete , na maily odpovedajú ako im to vyhovuje, ak vôbec odpovedia ! Výsledkom tejto “šaškárne” bolo že som na letisku nechal 110 € za vystavenie palubných lístkov pracovníkmi letiska ! Načo si človek platí online check- in, keď sa na takýchto bordelárov nedá spoľahnúť ?! Kúpiť si na Slovensku letenku priamo od leteckých spoločností je takmer nemožné , lebo odkazy vo vyhľadávačoch vás automaticky presmerujú na takýchto DARMOŽRÁČOV ako je e-Sky , Pelikán atď… Kto mi teraz vráti 110 € ktoré som vyhodil za niečo , čo spôsobili oni samy ?! Nestačí že ponúkajú tzv. lacné letenky ktoré sú lacné len vtedy ak si k ním nezakúpite pre vás potrebné služby ! Klamári , pijavice , podvodníci !!! To sa mám s nimi súdiť či čo ?! Len sa bude treba asi poponáhlať skôr kým z ďalšieho lockdownu nepadnú na hubu a neskrachujú !!!

Nulová možnosť dostať peniaze naspäť, kedže nechcú komunikovať.

Pri platení leteniek cez portál esky som zadal možnosť dodatočného poistenia od AXA - All risk - prípadné storno a vrátenie 90% zo sumy leteniek. Keď som šiel letenky stornovať tak sprvu mi už prišlo podozrivé, že sa ani neviem prihlásiť na portál esky, s heslom a mailom ktorý som tam dával (neodosielajú ani mail z náhradným heslom). Musel som ich teda kontaktovať mailom (odpovedali o dva dni) a odkázali ma priamo na poistovaciu spoločnosť. Axa mi zaslala 5 stranový formulár, ktorý som vypísal a zaslal. Momentálne si ale AXA žiada dokumenty ohľadom potvrdenia zrušenia rezervácie, ktoré mi esky neposlalo, kedže už dávno prestali komunikovať :D ... Takže nulový zákaznícky servis, ani žiadna komunikácia, jednoducho od začiatku veľky podvod.

Drahé poučení

Už nikdy s nimi nechci mít nic společného a všem přátelům a známým jsem doporučila totéž! Jsem vytrvalá, každý týden den jsem po uznané refundaci eSky oznamovala, že peníze dosud nemám na účtu, oni mi odpovídali, že čekají na blablabla....pokaždé něco jiného a již po půl roce zbytek peněz ze dvou letenek přišel. Teď už čekám jen na druhý zbytek peněz z poslední drahé letenky...

Re:Drahé poučení

prosím viete poradiť na aký email ste im to zasielali?

Veľmi zlá skúsenosť

Tri letenky som zakupila cez portál Esky a dodnes mi nevratili finančné prostriedky ani nepebookovali dvakrat zrušený let kvôli korona vírusu. Ani europska komisia pre spotrebiteľa nevedela s nimi pohnúť. Idem sa domáhať sudnou cestou a žiaľ stojí ma to kopec nervov a starostí. Tuto spoločnosť neodporucujem, skúsenosti s Esky sú veľmi zlé.

skúsenosť s esky.sk

Momentálne táto firma trie biedu kvôli korone. Verím že ten voľný čas využijú v školení zamestnancov ako slušne majú odpovedať zákazníkom. Mne by úplne stačilo keby vôbec odpovedali.

Skusenosť esky

aj ja zlá skúsenosť. Nedovoláte sa nikam, nikto s vami nekomunikuje.

Varujem Vás!!!

Vážení, ak ste sa dostali sem a chcete vedieť či máte využiť služby eSky musím Vás hneď v prvej vete varovať. Neskúšajte s nimi žiadne služby, jedine ak ste človek ktorý sa vyžíva v napínaní svojich nervov, v životných komplikáciách a v neuskutočnených cestách. Táto spoločnosť vám s určitosťou takéto chvíle zariadi.
Dňa 3.7.2020 som si cez eSky rezervoval letenky na 23.8.2020 /nedeľa/ Viedeň-Mykonos – Viedeň pre 5 osôb. Hneď som bol vyzvaný aby som uskutočnil platbu ktorú som aj vykonal. Bolo mi oznámené, že letenky mi pošlú 48 hod. pred odletom, a tak som čakal. Dňa 21.8.2020 som kupoval parkovanie na letisku vo Viedni v cestovnej kancelárii kde som sa dozvedel, že let na ktorý mi eSky predala lístky neexistuje a nakoľko išlo o let spoločnosťou Austrian Airlines povedali mi že lety táto spoločnosť zrušila už pred tromi mesiacmi!!! Nakoľko bolo už po 14 hod. hneď som volal do eSky na telefón ktorý majú uvedený na svojich stránkach, ale ani po 20 pokusoch som sa nedovolal, pričom majú nastavený automat ktorý vás automaticky odpojí. Tak som napísal mail na ktorý som dostal odpoveď 21.8.2020 o 16.19 hod.- pričom pracujú do 17.00 hod, teda 40 min. pred záverom:
bohužel letenka QBNR8W je zrušena.
Zkusili jsme Vám volat, bohužel nepodařilo se nás s Vámi spojit. V teto chvílí, můžeme vrátit Vám peníze za tuto letenku. Pokud chcete let absolvovat, našli jsme pro Vas spojení VIE - MUC - JMK 23AUG 1310 1410 - 1525 1900 ale bohužel ohledně teto změny musíte kontaktovat přímo leteckou společnost, protože o víkendu nepracujeme a nebudeme schopní měnit Vaš let.
Omlouváme se za nepříjemnosti.
Výhovorka o volaní je samozrejme priehľadná, nakoľko žiaden pokus o spojenie som na telefóne nemal a naviac celá naša komunikácia bola cez mail a aj spojenie touto cestou bolo kedykoľvek uskutočniteľné. Nakoľko cez víkend nepracujú, kedy mi zrušenie letu chceli oznámiť? V prípade že by som sa náhodou nedozvedel že let bol zrušený a aktívne sa nedomáhal informácie, bol by som zistil, že let je zrušený až na letisku vo Viedni v nedeľu. Čo by ste v takom prípade robili? Najväčšou drzosťou v tomto prípade je fakt, že spoločnosť predala letenky na let ktorý bol už v čase predaja zrušený a žiadnym spôsobom sa nepostarala o nápravu!!! Do dnešného dňa nevrátila peniaze za letenky!!! V súvislosti s týmto som podal podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
Ak máte záujem o takéto služby tak skúste, zaradíte sa k plejáde ďalších nespokojných a podvedených zákazníkov. Nakoľko negatívnych ohlasov na internete na túto spoločnosť je nespočetné množstvo, len tým že s touto spoločnosťou nebudeme my zákazníci spolupracovať ju donútime vypadnúť z trhu a prestať otravovať život zákazníkom. Rozhodnutie je len na nás. Prajem pekné zážitky a cesty bez stresov.
Pripájam stanovisko Slovenskej obchodnej inšpekcie:
Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala v poslednom období zvýšený počet spotrebiteľských podnetov, smerujúcich proti spoločnosti eSky.pl, a. s., so sídlom v Poľsku, ktorá je prevádzkovateľom rezervačného systému www.esky.sk, prostredníctvom ktorého sprostredkováva predaj lacných leteniek a ďalších súvisiacich služieb.
Cestujúci vo svojich podaniach poukazujú na klamlivé obchodné praktiky uvedenej spoločnosti.
Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.

Kontakt

eSky bez kontaktu bez kancelárie .Čo je to za bordel .Prečo nedajú na seba aj tel. kontakt .Nevadia im recenzie? Tak čo odtajíte sa ????

Pridať nový príspevok

 

ŽIADOSŤ O PÔŽIČKU
Vyplňte nezáväznú žiadosť a získajte peniaze do 15 minút

► POŽIADAŤ