Pozor na cestovne poistenie cez Inviu
03.06.2020
Babo
Chcela by som prispiet do diskusie.Celkovo fajn pristup co sa tyka Invii.Samozrejme pokial vyplatite cely zajazd.Potom vas uz neriesia.Mala som dost velky problem dostat z nich peniaze za zrusenu dovolenku,ale to bolo nic oproti tomu ako neviem dostat peniaze z AXA poistovne.Nechapem,preco je poistovna v Prahe.Trva to uz viac ako 3 mesiace,neodpovedaju,pytaju od vas take papiere,co s dovolenkou nemaju nic spolocne,len aby nemuseli zaplatit.Natahuju cas.Proste treba ratat s tym,ze za zaplateny stornopoplatok cestovke,svoje peniaze z ceskej AXA poistovne uz neuvidite!
Nekonečné čakanie na vrátenie zálohy
11.05.2020
Lucia
Dobrý deň. Ja mám bohužiaľ zlú skúsenosť s Inviou. A ešte aj v tejto ťažkej dobe sa chovajú ako banda podvodníkov. Čakám už 2 mesiace na vrátenie zálohy za zrušený zájazd. Klamstvá a zavádzanie z ich strany. Určite už cez Inviu neriešim žiadnu dovolenku :(
Reklamácia v Invii je boj na dlhú trať
03.09.2019
Radka
Keď všetko klape tak sa na vás zamestnanci invie budú usmievať a ďakovať vám. Ovšem pozor na to, keď niečo neklapne. Beriem to, že tých zájazdov predávajú skutočne veľa a tak je celkom prirodzené, že nejaký problém sa vyskytnúť musí ale na Slovensku mi vo všeobecnosti chýba zákon obchodu, ktorý je: "Náš zákazník, náš pán" Toto platí len do doby pokiaľ nezaplatíte. Potom už nieste zákazníkom ale len škodca, ktorý otravuje keď požaduje deklarovaný servis. Invia poukazuje na drobné písmenka vo svojich všeobecných podmienkach a absolútne neberie do úvahy fakt, že človek si dovolenku kupuje s nadšením a s dôverou a tak príliš nepočíta s tým, že by ho chcel niekto nachytať s malými písmenkami. Osobne si myslím, že Invia o tom dobre vie a zneužíva to. Nikto si to nečíta ale nie preto, že sme hlúpi ale preto, že si myslíme, že to, čo deklarujete ústne aj skutočne platí. Raz ste ma nachytali a viac vám už príležitosť nedám.
Re:Reklamácia v Invii je boj na dlhú trať
16.09.2019
Hen
Práve s nimi riešim niečo podobné. Sedí, že kým čakajú na platbu správajú sa úplne inak ako po tom ako ju už dostanú.
Re:Reklamácia v Invii je boj na dlhú trať
07.10.2020
Drahomíra
Práve s nimi riešim reklamáciu all inclusive dovolenky, kde sme mali stravu ako vo fast foode no ani výber ako v obyčajnom fast foode a oni sa tvária že sa ich to netýka !!! Dobre že sú sprostredkovaťeľ, no mali by vedieť, čo ponúkajú a ručiť za to!!!! Veď to je smiešne. Ponúkam a neviem čo ! To je Invia
Moja skúsenosť s inviou
15.08.2019
Barbora
Ja som kupovala dovolenku do Bulharska cez kanceláriu invia a bola som zhrozená z prístupu niektorých zamestnancov. Je neskutočné ako niekto, kto sa k vám má chovať milo je arogantný. K storno poplatkom sa mi odmietli vyjadriť vraj všetko bude v zmluve a keď som im povedala, že rada by som poznala podmienky skôr ako niečo podpíšem tak som dostala odpoveď, že oni sami netušia ako to je lebo vraj sa podmienky ohľadom storno poplatkov stále menia. Je to príšerné takto jednať so zákazníkmi. Nikde vo vyspelej Európe nič podobné nezažijete. Myslím ten pocit nadradenosti, ktorý som pociťovala.
Toto som našiel ja
15.08.2019
Stano
Neodporúčam, veľmi neseriózne firma a zamlčuje základné informácie o storne a teraz keď som zrušil zájazd požadujú 4000 eur storno poplatok, 120 dní pred odletom cena zájazdu takmer 6000 eur finále neochota niečo riešiť !!!!
Tuto recenziu som objavil na českom google a pani z Invie pánovi odpísala, že ju mrzí zlá skúsenosť ale, že nabudúce si má pozorne prečítať všeobecné obchodné podmienky. Akože ak chcem zrušiť zájazd 120 dní dopredu a niekto ma takto ošidí tak to je fakt super.