Ako schudnúť podľa vás?

20 jednoduchých spôsobov, ako rýchlo schudnúť

1. Jedzte z modrých tanierov - modrá farba znižuje chuť do jedla a upokojuje vás, takže sa nenajete a viete, kedy ste sýti.

2. Na raňajky si dajte vajce - vajcia vám dodajú dostatok bielkovín, vďaka ktorým sa budete cítiť dlhšie sýti, takže budete mať menšiu potrebu občerstvenia počas dňa.

3. Zaobstarajte si väčšiu vidličku - pretože jedenie malou vidličkou znamená, že si myslíte, že máte malú porciu. Jedenie veľkou vidličkou znamená, že sa klamete a myslíte si, že budete mať plný žalúdok. Samozrejme, musíte sa kontrolovať a prestať jesť, keď je váš žalúdok plný. Samozrejme, nie príliš plný.

4. Vypnite televíziu - aby ste si jedlo naplno vychutnali a mali pocit sýtosti, jedzte v kuchyni a sústreďte sa len na jedlo. Počas sledovania televízie si nevšimnete, ako si rukou presúvate jedlo zo stola do úst, a už vôbec si nevšimnete, kedy je váš žalúdok plný.

5. Naplňte si tanier - vždy si vyberte menšie taniere a naplňte ich jedlom. Váš mozog si myslí: plný tanier jedla sa rovná plné brucho a vy nebudete cítiť potrebu nasýtiť sa druhýkrát.

6. Zabudnite na majonézu - na sendviče a šaláty je lepšie vytlačiť citrónovú šťavu a majonézu vynechať. 100 kalórií denne ušetrených v okamihu!

7. Dajte si do kávy menej cukru - ak máte radi kávu s dvoma lyžičkami cukru, znížte množstvo cukru na jednu lyžičku.

8. Nedovoľte si voľné víkendy - t. j. (voľné jedenie bez akýchkoľvek zábran). Ak chcete schudnúť, musíte sa svojho plánu držať každý deň, kým nedosiahnete svoju cieľovú hmotnosť. Jeden nevydarený víkend môže zničiť vaše celotýždňové úsilie.

9. Uvoľnite sa - stres bráni poklesu vašej hmotnosti. Čím ste šťastnejší človek a pokojnejší a uvoľnenejší, tým rýchlejšie idú kilá dole :)

10. Dajte si menší obed - namiesto cestovín si vyberte šalát a každý deň ušetríte aspoň 250 kalórií.

11. Podľahnite chuti - ak máte pocit, že omdliete, keď si nemôžete dať čokoládu, dajte si kúsok (nie celú tabuľku), vychutnajte si ju a nevyčítajte si to. Ak si budete odopierať všetko, po čom vaša duša túži, diéta sa vám rýchlo znechutí, dostanete sa do stresu a potom sme späť pri bode číslo 9.

12. Jedzte orechy - orechy vám dodajú potrebné tuky a bielkoviny, ktoré vášmu telu signalizujú, že ste spokojní, šťastní a plní. Výsledkom je, že sa váš tráviaci systém upokojí, žalúdok zostane dlhšie plný, máte dostatok energie na celý deň a necítite potrebu rýchleho prísunu kalórií.

13. Vychutnajte si štyri sústa - prvé štyri sústa akéhokoľvek jedla sú najpríjemnejšie. Ak sa neviete vzdať kúska koláča, zjedzte prvé štyri sústa, vychutnajte si ich a vráťte sa k zdravému stravovaniu.


14. Na jedálenský stôl nedávajte servírovacie podnosy, mysky ani hrnce s jedlom- zjete o 20 % menej, ak sú na stole len taniere už s pripravenou porciou.

15. Hneď po jedle sa prejdite - aspoň 1000 krokov po jedle vám prinesie dobrý pocit a pomôže tráveniu. Tých 1000 krokov nie je naozaj tak veľa ako to znie v našich ušiach.

16. Jedlo začnite šalátom alebo polievkou - je pravdepodobné, že sa z nich nasýtite a hlavný chod necháte nedotknutý, alebo si z neho dáte len pár kúskov.

17. Vymeňte mliečnu čokoládu za tmavú - získate menej kalórií a viac zdravých živín.

18. Zamyslite sa nad tým, prečo chcete schudnúť - ak to robíte kvôli niekomu inému, už ste zlyhali. Chudnite len sámi pre seba. Ak to tak cítite, musí to ísť z vášho vnútra.

19. Počas dňa sa čo najviac zdržiavajte na slnku. Čerstvý vzduch a slnečné lúče vám zdvihnú náladu a nebudete mať potrebu jedla pre utešenie vašej duše.

20. Nechajte si posledné sústa - príslovie, že tanier treba vždy dojesť, malo svoje opodstatnenie v časoch hladu a chudoby. V súčasnosti nie je problémom nedostatok potravín, ale obezita. Urobte si láskavosť a prestaňte jesť, keď máte plný žalúdok. Aj keď vám na tanieri zostanú zvyšky, ktoré potom vyhodíte do koša.

Pridať nový príspevok

 

Klikni