Diskusná téma: Recenzie a skúsenosti s esky.sk

Varujem Vás!!!

Vážení, ak ste sa dostali sem a chcete vedieť či máte využiť služby eSky musím Vás hneď v prvej vete varovať. Neskúšajte s nimi žiadne služby, jedine ak ste človek ktorý sa vyžíva v napínaní svojich nervov, v životných komplikáciách a v neuskutočnených cestách. Táto spoločnosť vám s určitosťou takéto chvíle zariadi.
Dňa 3.7.2020 som si cez eSky rezervoval letenky na 23.8.2020 /nedeľa/ Viedeň-Mykonos – Viedeň pre 5 osôb. Hneď som bol vyzvaný aby som uskutočnil platbu ktorú som aj vykonal. Bolo mi oznámené, že letenky mi pošlú 48 hod. pred odletom, a tak som čakal. Dňa 21.8.2020 som kupoval parkovanie na letisku vo Viedni v cestovnej kancelárii kde som sa dozvedel, že let na ktorý mi eSky predala lístky neexistuje a nakoľko išlo o let spoločnosťou Austrian Airlines povedali mi že lety táto spoločnosť zrušila už pred tromi mesiacmi!!! Nakoľko bolo už po 14 hod. hneď som volal do eSky na telefón ktorý majú uvedený na svojich stránkach, ale ani po 20 pokusoch som sa nedovolal, pričom majú nastavený automat ktorý vás automaticky odpojí. Tak som napísal mail na ktorý som dostal odpoveď 21.8.2020 o 16.19 hod.- pričom pracujú do 17.00 hod, teda 40 min. pred záverom:
bohužel letenka QBNR8W je zrušena.
Zkusili jsme Vám volat, bohužel nepodařilo se nás s Vámi spojit. V teto chvílí, můžeme vrátit Vám peníze za tuto letenku. Pokud chcete let absolvovat, našli jsme pro Vas spojení VIE - MUC - JMK 23AUG 1310 1410 - 1525 1900 ale bohužel ohledně teto změny musíte kontaktovat přímo leteckou společnost, protože o víkendu nepracujeme a nebudeme schopní měnit Vaš let.
Omlouváme se za nepříjemnosti.
Výhovorka o volaní je samozrejme priehľadná, nakoľko žiaden pokus o spojenie som na telefóne nemal a naviac celá naša komunikácia bola cez mail a aj spojenie touto cestou bolo kedykoľvek uskutočniteľné. Nakoľko cez víkend nepracujú, kedy mi zrušenie letu chceli oznámiť? V prípade že by som sa náhodou nedozvedel že let bol zrušený a aktívne sa nedomáhal informácie, bol by som zistil, že let je zrušený až na letisku vo Viedni v nedeľu. Čo by ste v takom prípade robili? Najväčšou drzosťou v tomto prípade je fakt, že spoločnosť predala letenky na let ktorý bol už v čase predaja zrušený a žiadnym spôsobom sa nepostarala o nápravu!!! Do dnešného dňa nevrátila peniaze za letenky!!! V súvislosti s týmto som podal podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
Ak máte záujem o takéto služby tak skúste, zaradíte sa k plejáde ďalších nespokojných a podvedených zákazníkov. Nakoľko negatívnych ohlasov na internete na túto spoločnosť je nespočetné množstvo, len tým že s touto spoločnosťou nebudeme my zákazníci spolupracovať ju donútime vypadnúť z trhu a prestať otravovať život zákazníkom. Rozhodnutie je len na nás. Prajem pekné zážitky a cesty bez stresov.
Pripájam stanovisko Slovenskej obchodnej inšpekcie:
Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala v poslednom období zvýšený počet spotrebiteľských podnetov, smerujúcich proti spoločnosti eSky.pl, a. s., so sídlom v Poľsku, ktorá je prevádzkovateľom rezervačného systému www.esky.sk, prostredníctvom ktorého sprostredkováva predaj lacných leteniek a ďalších súvisiacich služieb.
Cestujúci vo svojich podaniach poukazujú na klamlivé obchodné praktiky uvedenej spoločnosti.
Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.

Pridať nový príspevok

 

ŽIADOSŤ O PÔŽIČKU
Vyplňte nezáväznú žiadosť a získajte peniaze do 15 minút

► POŽIADAŤ