Diskusná téma: Recenzie a skúsenosti s esky.sk

eSky NIKDY VIAC

Tak na začiatok, komunikácia so spoločnosťou je nemožná...opätovné vytáčanie a skúšala som aj rôzne klapky a všetko bezúspešné, a samozrejme cez víkend nepracujú. Môžte ich kontaktovať e-mailom, a však reklamačná doba je klasika 30-dní, resp. vám automat zašle e-mail o tom, že vás budú kontaktovať do 48-hodín, takže ak potrebujete niečo vybaviť súrne....smola.

Nám sa stalo že sme ostali na letisku bez palubných lístkov...z dôvodu, že nám ho e-sky vôbec nezaslala a teda sme vôbec nemohli odletieť. Zbytočne vynaložené cestovné náklady ako aj zbytočná dovolenka. Našťastie sme mali možnosť zrušiť ubytovanie...

Už mesiac s eSky riešim danú situáciu a však bezúspešne...odpoveď od nich je vždy zamietavá...a to z dôvodu, že som neakceptovala informáciu o zmene času odletu a tak mi systém nemohol zaslať palubné lístky...túto informáciu mi zaslali 5 krát a 5 krát som ju akceptovala....

Ako čerešnička na záver...spiatočné palubné lístky mi zaslali....

Na záver...eSky nikdy viac, letenky je najlepšie riešiť priamo cez leteckú spoločnosť...





Pridať nový príspevok

 

Klikni